Print Friendly and PDF

2015. április 4., szombat

Gyümölcsös pizza



Hozzávalók : 

- 1 adag édes pizzatészta ( a recept itt olvasható  )
a túrós feltéthez
- 25 dkg túró
- 1 citrom reszelt héja
- porcukor
- egy kevés tejföl
- mazsola
- tetszés szerinti gyümölcs ( barack, maracuja, füge, meggy, ribizli, stb. )
az almás-szilvás feltéthez
- 4-5 szem alma
- 1 zacskó vaníliás pudingpor
- 4-5 dl víz
- 4-5 ek. cukor
- 1 tk. fahéj
- szilva

Elkészítés :

A pizzát a recept szerint elkészítem.
A gyümölcsöket megmosom, magozom/szeletelem/darabolom.
A túrós feltéthez a túrót átpasszírozom. Ízesítem a citromhéjjal, porcukorral, mazsolával, majd annyi tejfölt adok hozzá, hogy kenhető állagú legyen. A kihűlt pizzát megkenem a túrókrémmel, díszítem ízlés szerinti gyümölccsel. Joghurttal vagy cukros tejföllel meglocsolom.
Az almát meghámozom, apróra felkockázom. Egy lábosba közepes lángon felforralom 3,5-4,5 dl vízzel, a fahéjjal és a cukorral. A maradék vízzel kikeverem a pudingport, amivel besűrítem a gyümölcsös vizet. A kész pizzatésztát megkenem a forró almás pudinggal. Vágott szilvával díszítem.













Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...