Print Friendly and PDF

2020. január 30., csütörtök

Almás diótorta









Hozzávalók: 

a tortához
-20 dkg liszt
- fél csomag sütőpor
- 13 dkg nádcukor
- 2 csomag vaníliás cukor
- 1 tojás
- 2 dl tej
- 15 dkg puha vaj
-10 dkg darált dió
- 0,3 dl brandy
a mousse-hoz
- 1 csomag almás Gála puding
- 3,5 dl tej
- 2 lime
- 2,5 dl tejszín
- 1 csomag bourbon vaníliás cukor
- 1 púpos ek. őrölt zselatin ( kb. 13-14 g )


Elkészítés : 

Előmelegítem a sütőt.
A torta hozzávalóit egy tálban kikeverem, majd egy sütőpapírral bélelt 22 cm-es tortaformában készre sütöm. A formában hagyom kihűlni, majd vízszintesen 3 részre vágom.
A krémhez a hidegen kikeverhető pudingot a tejjel elkészítem, belereszelem a lime héjat. A lime levét kifacsarom és elkeverem, megduzzasztom benne a zselatint, majd felmelegítem. A zöld citromos pudinghoz kanalazom az előzőleg a cukorral felvert tejszínt és a zselatint. Óvatosan elkeverem.
A tortát betöltöm a krémmel, majd 3-4 órát, de akár egy éjszakát is pihentetem a hűtőben.
Szeletelve kínálom.












Jó étvágyat !


2 megjegyzés:

  1. Nehezen talált rá a szemem, hogy mitől almás, de aztán ráakadtam! :-) Nem ismerem ezt a terméket, lecsekkolom én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kipróbálni, nekem nagyon bejött, annyira intenzív alma íze van.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...