Print Friendly and PDF

2014. május 13., kedd

Pita






Aki teheti, mindenképp nézzen körül Limara blogjában, ahonnan ez a recept való.



Hozzávalók : 

- 50 dkg liszt
- 3 dkg élesztő ( én szárítottat használtam )
- 3 dl langyos víz
- 1 ek. só
- 2 ek. olaj ( én fokhagymás olajat használtam )
- 1 tk. cukor

Elkészítés : 

A hozzávalókból ruganyos, sima tésztát dagasztok, majd pihentetem 30 percet.
Előmelegítem a sütőt.
Lisztezett munkafelületen kézzel rúddá sodrom a tésztát, majd 8 darabra vágom. A darabokat gombócokká formálom, majd kissé ovális ( de lehet kerek ) alakúra nyújtom. Pihentetem 10 percet, majd a forró sütőt sütőrácsán 5-7 perc alatt készre sütöm.
Remek kísérője lehet grillezett vagy sült húsoknak. Töltve vagy magában is fogyasztható.







Megjegyzés : Ha nem fogy el azonnal ( erre azért kevés az esély ) , kitűnő felcsíkozva salátákba, vagy félbevágva, szósszal megkenve, pizzákhoz.











Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...