Print Friendly and PDF

2019. április 21., vasárnap

Kolbászkrémes " babka "





Hozzávalók : 

a tésztához
- 50 dkg liszt
- 1 csapott ek. só
- 1 tk. foghagyma granulátum
- 1 csomag instant élesztő
- 4 ek. olaj
- 3 dl langyos víz
a tölteléknek
- puha kolbász
- tejföl
- sajt ( én fokhagymás Orda sajtot morzsoltam hozzá, de lehet reszelt trapista is )

Elkészítés : 

A tészta hozzávalóiból kelt tésztát dagasztok, majd meleg helyen a duplájára kelesztem.
A kolbászt késes aprítóban pépes krémmé turmixolom annyi tejföllel, hogy kenhető állaga legyen.
Előmelegítem a sütőt.
A tésztát lisztezett munkafelületen téglalap alakúra nyújtom. Megkenem a kolbászkrémmel, megszórom a sajttal, majd feltekerem. Hosszanti irányba félbevágom ( az egyik végén 2-3 cm kivételével ) majd egymáson átfonva a két rész, sütőpapírral bélelt kenyérformába teszem. 20-25 percet pihentetem, majd a készre sütöm.














Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...