Print Friendly and PDF

2016. április 12., kedd

Sütőben sütött fánk






Hozzávalók : 

- 60 dkg liszt
- 2 tojássárga
- 3,5 dl langyos tej
- 3 dkg élesztő
- 6 dkg vaj
- 5 dkg cukor
- 2 csomag vaníliás cukor
tölteléknek
- lekvár ( én most sárgabarackot és málnát használtam )
a lekenéshez
- tej

Elkészítés : 

1,5 dl tejben és 1 ek. cukorral felfuttatom az élesztőt, majd a többi hozzávalóval együtt kidagasztom.
Meleg helyen duplájára kelesztem.
Előmelegítem a sütőt.
Lisztezett munkafelületen a tésztát kb. 0,5 cm vastagra kinyújtom, 5-7 cm átmérőjű kör alakú szaggatóval kivágom, majd sütőpapírral bélelt tepsire rakosgatom. 15-20 percet pihentetem. Ezután a fánkok közepébe az ujjammal óvatosan egy mélyedést csinálok, amibe 1 tk. lekvár kanalazok. Lekenem a tésztát, majd 180 fokon aranybarnára sütöm.
Porcukorra hintve kínálom.











Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...