Print Friendly and PDF

2016. február 18., csütörtök

Sárgaborsó ropogós



Ha a maradékok felhasználásáról van szó, nemcsak a rizsre és burgonyára, vagyis csak a köretekre kell gondolni.
A krémlevesek is hasonló sorsra juthatnak.
Így lett a maradék sárgaborsó krémlevesből ropogós, mivel a burgonyakrémleveshez hasonlóan besűríti magát és kihűlve sűrű krémpaszta állaga lesz, ami ideális alap ennek ízletes fogásnak.



Hozzávalók : 

- 25-35 dkg sárgaborsókrém
- 1 fej hagyma
- 1 tojás
- 1 tk. só
- bors
- 1-1 kk. csilipehely, őrölt kömény, pirospaprika
- 1/2 csokor petrezselyem
- 1-3 ek. zsemlemorzsa
a sütéshez
- olaj

Elkészítés : 

A hozzávalókat összekeverem, kigombócolom.
Egy serpenyőben kevés olajat forrósítok, amiben pirosra sütöm a golyócskákat.
Fokhagymás joghurttal kínálom.,










Jó étvágyat !

2 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen "redesign" dolgokat :) Én meg gombakrémlevest főztem tegnapelőtt, de több fehérrépát raktam bele, mint kellett volna, és mivel elég rövid lével főztem (szinte tejfölsűrűségű volt), így adtam még hozzá reszelt sajtot, fokhagymát és kevés zabpelyhet. Olajban akartam kisütni, de ott szétesett, ezért olajozott tepsire raktam, megkentem olajjal és a sütőben sütöttem meg. Ma salátával és tartárral volt az ebédem :) Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen !

      Gombakrémlevest még nem próbáltam így, de ha a legközelebbi készítéskor maradna, biztos, hogy ki fogom próbálni a receptedet, köszi :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...